torstai 6. helmikuuta 2014

Viininpunaisia unelmia ja tekonahkaa

Viininpunainen, mitä ihanin väri vaatteissa? 
Olen viime aikoina ostanut niin paitaa, housua, kenkää, kuin kaulaliinaakin kyseisessä värissä. Se näyttää myös olevan kevään mallistoissa. Itse luon oman tyylini, enkä hylkää kaapin pohjalle vaatetta jota ei ole kevään mallistossa. Tottakai kevään vaateostokset kulkevat käsikädessä sen hetken malliston kanssa, koska muita värejä ei juuri ole saatavilla. Tekonahka ja ylipäätänsä nahka on ollut minulla vaatteissa jo kasiluokasta asti, kun mummu osti mulle enimmäisen aidon nahkatakin. Se on vieläkin hyvässä kunnossa ja keväällä käytössä, mutta pienet tekonahka yksityiskohdat on myös mun makuun. Keväällä aijon suosia nilkkureita, sekä tietenkin rakkaita Converseja. Vaatteissa varmaankin hieman enemmän väriä ja hyviä, sekä mukavia materiaaleja. Tilasin juuri kuume höyryissä itselleni H&M:ltä mustat tekonahka housut, sekä edullisen ohuen neuleen kevättä ajatellen. Voi kun toi nahka on saanut mut ihan sekaisin... Vielä olis hakusessa kellohelmainen tekonahka hame, ei vaan ole löytynyt oikeassa koossa. Voi kun se kevät jo tulisi se on niin mun juttu ja odotan jo sitä lintujen laulua, sekä kevään fiilistä. Nyt kuitenkin on vielä jaksettava tätä talvea. Kuulumisia taas sunnuntaina ja varmaankin pientä hehkutusta Jenni Vartiaisesta. Olen menossa ystävä porukalla sitä katsomaan, voi olla ettei tätä vähääkään ääntä lähde enään sunnuntaina. Mukavaa perjantaita, sekä viikonloppua lukijoille!

Viime lauantaihin palatakseni, lätkä peliin valikoitui mukavan rento kokonaisuus.
Uusi Seppälän neule on ollut kovassa käytössä, sekä uusin hankintani takki ja kengät. Takki on lämmin, mutta menee varmaan hyvin vielä keväälläkin auki pidettynä. 
Kuvat on muuten otettu meidän parvekkeella, miettikää tota kesällä?
Nahka kengät: DinSko Farkut: Guess Paita: Seppälä
Takki: Mango Kaulaliina: Cubus
XoXo Marika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti