perjantai 13. joulukuuta 2013

Stressiä pukkaa..

On joulua ja muuttoa..!
Tuntuu ettei aika todellakaan riitä mihinkään. Olet töissä menet kotiin, sitten onkin taas jo jotakin sovittua menoa tai muuten vaan niin paljon tekemistä. Nyt vielä tuo muutto pukkaa päälle uuden vuoden aattona.. Pitäisi pakata, juhlimistakin on tänään luvassa ja muutenkin kaikki stressaa just tällä hetkellä. Oon yleensä aika stressitön, mutta sit kun se pukkaa päälle niin ei siitä meinaa eroon päästä. Onneksi on tanssi, sali, ystävät ja oma kulta jotka saa mun stressin tason hieman laskemaan. Tänään on kuitenkin mukava ilta tiedossa ystävän kanssa toisella paikkakunnalla bilettämistä. Mikä voisikaan tähän hetkeen sopia paremmin? Meillä oli hirveä viinin metsästys käynnissä keskiviikkona, koska Kung fu girl oli loppu valmistajalta asti. Onneksi sitä kuitenkin löytyi yhdestä Hämeenlinnan alkosta. Eiköhän tästä illasta tule mukava ja jos se vaikka nollaisi mun muutto stressin, vaikkakin huonoa onnea lupaa perjantai 13:pv. Minulle ja ystävälleni on tapahtunut vaikka mitä ja olemme olleet ystäviä siitä asti kun hän on syntynyt. Eilen tuli vielä vaate kriisi illan vaatteista, mut päätin pakata muutaman asukokonaisuuden mukaan. 

Sovituksessa uusi mekko Nelly.comista
Viikko on kulunut mukavissa merkeissä. Tiistaina oli taas tuolitanssin viimeinen kerta ja ai vitsi meillä oli hauskaa. Kaiken lisäksi esitämme esitykset My Flow:n pikkujouluissa ensi tiistaina ja mä oon ihan innoissani. On niin hienoa kun on löytänyt harrastuksen, joka vastaa luistelua edes jollakin tasolla. Tanssissa on kehonhallintaa, hauskaa, sekä tärkein juttu on se ettei se edes tunnu liikunnalta. Aamulla kuitenkin huomaa et ei vitsi mä olen tehnyt jotakin. Eilen kävin metsästämässä Pink:in Funhouse biisiin värikkäät polvisukat, ette tajua kuinka vaikeita sellaisia oli löytää.  Meidän pontso on saanut myös uuden trimmaus lookin. Tilasin myös Nellystä parit dr.denimit, sekä takin ja mekon. Takista yritän joku päivä saada hyvää kuvaa :) Sekavaa tekstiä kiireen keskellä, mutta palailen ajan antaessa myöden.

Mukavaa viikonloppua, itse aion ainakin nauttia ja pitää hauskaa. 
XoXo Marika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti