maanantai 23. syyskuuta 2013

Hiuksieni uusi tyyli

Viimeinkin saan esitellä teille mun uuden tukan. Tukassa ei suurta muutosta mallissa tapahtunut, mutta väri sai aivan uuden ulottuvuuden. Hiukset värjättiin toiveideni mukaan liukuvärjäten. Minua hieman jännitti, että tuleeko niistä nyt hyvät ja minulle sopivat. Ystäväni kävi kotona värjäämässä hiukseni, kun olin värin pessyt pois sain kokea värjäyksen tuloksen. Ai että näistä tulikin upeat ja erilaiset mitä minulla on aiemmin ollut. Mä olen ollut ennen viime joulua aina suhteellisen vaalea hiuksinen tummilla raidoilla, mutta viime marraskuussa mun oli mahdollista saada kupariset/punaiset hiukset. Kaverini teki opinäytetyötä ja päätin suostua, koska olen alunperin punatukkainen. Olihan se suuri muutos, mutta siitä asti olen tästä väristä tykännyt. Ajattelinkin laittaa teille kuvaa ennen ja jälkeen myös ystäväni opinäytetyöstä, sekä tietysti muodonmuutoksestani. Viime kerralla laitettiin värin lisäksi vaaleita raitoja, nyt idea oli aivan toinen ja onnistunut. Otin teille ennen ja jälkeen kuvat, jotta ero näkyisi paremmin. Ystäväni nappasi minusta pimeellä eilen muutaman asukuvan. Kuvista tuli kohtalaisen hyviä, mutta kai se on seuraavaksi hankittava kunnon kamera. Sain myös hänen kissastaan todella söpön kuvan, vaikka vihaankin kissoja hieman. Ystäväni kissoita olen ruvennut jo hieman tykkämään, vaikka allergia rajoittaa aikas paljon. 

Nyt kuvasaldoa hiuksista, sekä eilistä asukuvaa:

Ennen ja jälkeen kuva

Kuvaa hiuksista vielä molemmilta puolilta
Ennen ja jälkeen opinäytetyön

Asukuva eiliseltä
Takki: Mango
Paita: Only (uusi)
Housut: H&M (uusi)
Kengät: Vagabond
Laukku: Guess


On se suloinen :)
Oliko uusi lookki mieleenne?
Nyt seuraamaan erilaiset äidit sarjaa!
Marika <3

2 kommenttia: