tiistai 10. syyskuuta 2013

Ystävät ovat tärkeitä

Pikapostausta ajatuksistani

Tajusin taas viikonlopun aikana, kuinka tärkeitä ystävät ovat. Jos ystävää ei nää viikkoon, juttua riittää monelle tunnille. Mikä voisi olla parempaa lenkkiseuraa kuin paras ystävä? Minulla ei ole aina ollut näin hyviä ystäviä, joten osaa sitä nykyään arvostaa. Millainen ystävän sitten täytyy olla? Minut on petetty niin monta kertaa, sekä seläntakana juoruiltu. Ystävän pitää voittaa minun luottamukseni, että uskallan kertoa elämästäni pintaa syvempiä asioita. Luottamus vaatii paljon aikaa, kun se on saavutettu niin ei sitä helpolla onnistu menettämään. Ystävälle voit itkeä ja nauraa, toisin sanoen jakaa ilot ja murheet. Ystävä ymmärtää, tukee ja auttaa parhaalla mahdollisella tavalla. Ystävyyden pitää koostua molemminpuolisesta yhtyedenpidosta. Ystävyys ei suju jos yhteydenpito on vain toispuoleista. Minä olen parin viime vuoden aikana saanut enemmän kuin yhden tällaisen ystävän. Nuorempana Olen kokenut koulukiusaamista ja siksi ystävät ovat minulle niin tärkeitä. Vähemmän ystäviä, mutta vain sellaisia jotka sinusta välittävät.
 
 
Hetkiä ystävien seurassa niin nuorempana
kuin vanhempanakin <3
Olen suunnitellut myös,että kun työt ovat lähteneet niin hyvin käyntiin. Voisin ruveta ensi vuotta varten käymään avoimen AMK:n kursseja. Laitoin eilen viestiä HAMK:iin katsotaan minkälaista vastausta saan. Toivottavasti hyödyllisiä kursseja olisi tarjonnassa. Tuo avoin on minulle aivan uusi juttu, joten kaipasin hieman lisätietoa oppitoimistosta. Palaan aiheeseen kun saan lisätietoa.

Pitäkää ystävistä kiinni 
Marika<3


 
 

2 kommenttia: