sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

Oman elämän supernainen

Mä niin rakastan sitä Kaija Koon biisiä Supernaiset. Jotenkin siitä saa hyvän fiiliksen aikaan pahimpinakin päivinä. Mulla on ollut viime päivinä jotenkin tosi hyvä fiilis, kaiken huonon fiiliksen jälkeen ja haikeiden päivien ohella. Olen nauttinut jokaisesta päivästä täysillä. Olen käynyt tanssimassa, salilla, maannut sohvalla katsoen Ugly bettyä, sekä tehnyt kaikkea mitä haluan. Kaksi viikkoa sitten Tiistaina meillä oli tuolitanssin esitys ryhmämme kanssa linnanpuistossa Nice runissa ja me onnistuttiin niin hyvin. Käytiin juomassa Fresitaa ja syömässä vaahtokarkkeja onnistuneen esityksen jälkeen ohjaajan luona. Kaikilla oli mahtava fiilis ja ihan syystä. Pyysin miestäkin katsomaan ja ihanaa, että pääsi katsomaan. Sanoi vaan mulle illalla, että tunti itsensä aika homoksi. Olin pyytänyt kuvaamaan meijän esityksen kamerallamme, jota hän kantoi kaulassa kera pinkin sateenvarjon. No ei se nyt niin kauheaa ollut, ihanaa vaan että tuli katsomaan. Arki on sujunut ja kuvia on kamalasti muokkaamatta. Nyt kuitenkin arkea on varjostanut ikävät asiat, kaikki on menossa parempaan päin ja jaksan ehkä enemmän tännekin kirjoittaa.

reilu viikko sitten kävinkin laittamassa Jennillä ripsipidennykset. Nämä on niin ihanat, teen näistä omaa postausta sitten kun ovat hieman kauemmin olleet silmissä. Kerron myöhemmässä postauksessa myös NaisLookista enemmän tässä kuitenkin linkki NaisLookin facebook sivuille. 

Marika :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti