tiistai 3. kesäkuuta 2014

Ihanista ihanin kesäpäivä

Mulla on muutama viikko sitten jäänyt kuvia kameraan, aivan ihanasta kesäpäivästä. Mä shoppailin tuossa kuukausi sitten olympus pen mini e-pm2 ja oon aivan hurahtanut kantamaan sitä mukanani ja räpsimään kuvia. Vietettiin pari viikkoa sitten ihanaa viikonloppua meidän takapihalla ja nautittiin kauniista säästä. Avattiin myös uusi grillikausi, meidän uudella sähkögrillillä. Saatiin kaveritkin innostuun grillauksesta, sekä ulkona syömisestä. Siinä sitten meidän "terassilla" nautittiin uusia perunoita, voita, salaattia, makkaraa ja tietenkin lihaa. Olin yllättynyt kuinka hyvät sapuskat sähkögrillillä saa, eroa ei koviksikaan huomaa kaasugrilliin verrattuna. Nautittiin myös muutama juoma ja käytiin linnanpuistossa fiilistelemässä kesää. Linnanpuistossa oli porukkaa ja ulkona oli lämmintä. Pontso pääsi kanssa mukaan ja olisi varmaan viihtynyt koko illan siellä. Lopulta kuitenkin vietiin pontso kotio ja käytiin katsomassa UP:in terassi ja kyllähän me sisällekin hetkeksi eksyttiin. Huomiseksihan taas ainakin tänne Hämeeseen luvattu hellettä, nautitaan! Nyt kuitenkin saatte nauttia mun valokuvista, sekä näkymistä.



ihana linna! :) 

Marika :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti